A Nemzeti Sport Facebook-oldala hatalmas figyelmet kap, elérve heti több millió embert, különösen a labdarúgó-Európa-bajnokság idején.
A Nemzeti Sport hatalmas közösségi média sikerről számolt be, amikor a Facebook-oldalukon a 700 ezret is meghaladták követőik számát. A labdarúgó-Európa-bajnokság különösen előtérbe helyezi a felületet, ami kiemeli az oldal fontosságát a hazai sportkommunikációban.
A modern újságírásban az aktív jelenlét a digitális térben alapvető fontosságúvá vált, és a Nemzeti Sport példa arra, hogyan lehet sikeresen ötvözni a hagyományos értékeket a modern technológiával.
Szöllősi György, a lap főszerkesztője kiemelte, hogy kiemelt eseményekkor, mint a futball-Eb ideje alatt, az oldaluk képes heti több millió magyart elérni a posztjaikkal, ami hatalmas kihívást jelent, de kollégái kitartó munkájának köszönhetően sikerrel járnak.
A magyar közszolgálati média is nagy hangsúlyt fektet arra, hogy multiplatformos felületeiken keresztül a sportrajongók minden fontos pillanatról értesüljenek. Az M4 Sport, az M4sport.hu, a Nemzeti Sportrádió és az nemzetisport.hu mind olyan platformok, amelyeken keresztül naprakész információkhoz juthatnak a nézők és hallgatók.
Forrás: Hirado